Sivut

perjantai 6. syyskuuta 2013

Life is almost complete

Heipsun! :)

Aattelin ny tosissani muuttaa tätä mun kirjotustyyliäni :) aattelin siis kirjotella enemmän! Tänään on itsenäisen opiskelun päivä eli toisinsanoen vapaapäivä kun vielä ei oo mitää itsenäistä opiskeltavaa. Tää uus koulu on aiva mahtavaa! Oon saanu ihan huippu tyypin kaverikseni, enkä voisi olla onnellisempi :) Toki mulla on ikävä vanhoja kaveria jokka lähti kans omille teillensä lukion jälkeen. Mutta vaikka me lähettiin ettiin omia teitämme se ei tarkota ettei me enää ikinä nähtäisi :). Jotenki tämä koulu on sellanen mihin oisin halunnu suoraan lukion jälkeen. Niinki tylsältä kuullostavat lääkärin luennot tautiopista osoittautuuvat tosi mielenkiintoosiksi! :) Tein molemmat luennot muistiinpanoja tosi kiivaasti ja viä on yks luento edes maanantaina. Sitte onki siitä viikon päästä eka tentti :S.. se vähä nyt jo jännittää. Ehkä se on niin että kun pääsee sinne "omaan" kouluun niin opiskeluki alkaa sujua :). Tää koulu no teoreettinen varsinki kuulemma ykkös vuosi painottuu teoriaan mitä suuremmas määrin. Mutta nyt en kapinoi sitä vastaan. Ny ymmärrän että missä kaikessa voin tarvita näitä asioota.

Mulla on ollu kauan sellanen tunne että haluan itsenäistyä. Haluan jo ammatin ja haluan jo päästä tekemään sitä mitä luulen missä oon parhaimmillani! :) mutta haluun ja aijon tosiaan nauttia tästä opiskelija ajasta. Tänään ajattelin alottaa nauttimisen tästä omasta kodista :) voin jo puhutella tätä mun opiskelija kämppää omaksi korokseni! :) mä maksan tästä vuokraa, mä palaan tänne iltaisin, mä herään täältä aamuisin, tänne tuun syömään ja nukkumaan niin mikäs muu tämä silloin on ku koti? :) Mulle toki koti käsitteenä on laajempi ku monelle muulle. Mulla esimerkiksi on 3 kotia. (: tämä täälä Seinäjoella, Kurikas äitin työnä ja Kuortaneella isäpuolen työnä :). Munmielestä ei oo väärin ajatella näin. Mulle on tärkeitä monet paikat ja monet kodit, ja sikspä mä ajattelen että ei oo mikää pakko siihen että on vain yks koti. Miksei väliaikaanen opiskelija kämppäki voisi tuntua kodilta? 

Eikö se oo niin että koti on siellä missä sydänki? 

Oon jotenki filosofisella tuulella :)


Merkku

Ei kommentteja: