Sivut

keskiviikko 4. syyskuuta 2013

New home, new school, new start!







Heippa! 

Nyt on tapahtunu niin paljon parin viikon aikana että en oikeen tierä eres että mitä kaikkia on ehtiny tapahtua. Ollaan muutettu jaakon kans, oon alottanu koulun ja saan olla taas huolissani terveydestäni.. eipä menny taaskaa nallekarkit tasan. 

Kaikista eniten mua on jännittäny tämä muutto. Että pärjäänkö täälä yksin? Saanko nukuttua viikkoosin? Saanko kaikki kamat paikalleen? Yms. Kysymyksiä ja murheita on ollu paljo. Nyt oon saanu puolet tavaroista paikallensa mutta lupasin niitä laitetella perjantaina ku perjantaina mullon vapaapäivä koulusta :). Kouluunm meno ei sen sijaan jännittäny ihan niin paljon. Mutta kyllähän jännitys iski kun pääsin koululle asti. Ku näin kaikki muutki opiskelijat. Ekana pelkäsin etten saisi kavereita. Mutta sitte löysinki heti kolme kaveria :) en ehkä jääkkää yksin! 

Kuvia voisin tästä asunnosta laittaa sitte jossaki välis ku saisin eres kaikki paffilaatikot pois tieltä :). 

Kesälomaki oli ja meni. Ehdin lomailla yhen lauantain ja pari päivää ennen muuttoa :D. Mutta sillon lauantaina olin äitin ja isäpuolen kans mökillä ähtäris ja oli kyllä ihanaa rentoutua ja olla vain. Rehasin laiturille patjan ja lueskelin kirjoja ja maistelin vähä lonkeroa. Taisin siinä nukahtaakkin. 



Leikkautin otsatukan takaisin! näytän heti nuoremmalta :D. mutta oon halunnu kokeilla tätäki tyyliä. Ja varsinki ku mullon tuo pyörylä tuos etuhiuksis niin ei voisi enempää häiritä sivujakaukses :D...

Kirjoittelen taas kun ehdin.

Merkku

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

miks oot ollu huolissas terveydestäs? :o

Merkku kirjoitti...

Ohhoh, vastasin tähän kommenttiin väärään postaukseen. Mutta vastaan uudestaan tähän :) Eli mulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta joka pisti pään ja kropan taas pyörälleen.. :( nyt jo toki oon enemmät sinut asian kanssa. Oon nyt pari viikkoa syöny lääkkeitä ja alkaa pikku hiljaa löytyä se sama tuttu "merkku" uudestaan :)