Sivut

perjantai 13. syyskuuta 2013

älä anna hyvän nousun hyytyy

Heipsun taas täältä nenäliinavuoren vierestä. 

Mulla on ihan järkyttävä flunssa ollu ny jo pari viikkua, eikä tää tunnu helpottavan. No nyt on ärsyttävä yskä vaihtunu limaa irrottavaksi että sellasta muutosta on tapahtunu ::D.. Tänään tulee kulta kotiin ja sitte huomenna meillä ois tuparit :). Yritän täälä nyt keksiä sitte tarjottavaa, ehkä tää tästä :D. 

Koulun menee ihan kivasti. Tänään on itsenäisen opiskelun päiväki. :) Pitäis lukee maanantaina tenttiin tautiopista :s... mutta unohin tenttimateriaalin sjoelle ku oon nyt kotona kurikas :) meen toki tänään takasi kun pitää kultsi hakia kottiin :). Meillä on alkanu ny mikrobiologia joka ei nimestä päätelleen ollukkaa ihan niin kauheeta! Se on aika samanlaista ku meillä oli mikrobiologian kurssi koulus lukios, mutta silti paljo vaikeempia ne asiat. :s Mutta toivotaan että lukiosta oli jotain hyötyä sitte ku pitää tenttiin päntätä :). 

Nyt on koettu koulus ekat luennotki. Ja no ei se nyt niin kamalaa ollukkaa :D.. toki väsy alkaa painaa varsinki ku viime viikolla oli yks 10 tunnin koulu päivä! Mutta kyllä siitäkin selvittiin :). Eilen oli vaan 9 tunnin päivä :Dd.. Ja enkun tukikurssi alkoo eilen. Oon ihan hyvilläni ku ainaki ekan kurssin jälkeen tuntuu siltä että jopa voisin osata jotaki. Ensimmääsen kerran sellanen tunne enkun tunnilla! Ja fiilis oli aika mahtava ku kerroon siittä kotona eilen ku tultiin eevan kans :) Eeva siis tuli kans kotiin viikonlopuksi. 

Alkaa olla vaan pää niin lujaa kipiä etten tiä oikeen kuinka tästä selvitään. ku ei meinaa happi kulkia :( pää täynnä räkää... ja yleensäkki ku mulle tulee nuha niin se sitte kestää vaikka kuinka kauan.

Tämä kuva on otettu viimme vuonna! :)
Rafu! ja kuva taitaa olla mun ylppärijuhlien aijoolta :)
Sellaasta mulle kuuluu :) uusia kuvia tulee jahka saan hommattua uuden koneen :D.. 

Merkku

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oikeesti tälle blogille ei voi ku nauraa.. Kirjoitatko tätä niin ku omaa päiväkirjaa..

Anonyymi kirjoitti...

Voi voi. Alkaa kuolla tää sunkin blogi..

Merkku kirjoitti...

joo juurin tätä mun blogiani mietinkin.. oon saanut nyt aika huonoa palautetta ja kommenttia mun kirjoittamisesta. pitää vielä koota itseään ja miettiä että haluanko jatkossa kuulla samanlaista vai kasvatanko nahkani ja totean ettei blogiani ole pakko lukea...? :)

Mutta kyllä olen laittamassa kirjoitusta kunhan koulukiireeni hieman hellittävät :)

Merkku kirjoitti...

Kirjotan blogiani niinkuin haluan, jos se häiritsee sinua niin voit klikata raksia ja lähteä pois. En pakota ketään lukemaan. Tämähän on lifestyle blogi... :)

Oon ollu huolissani terveydestäni koska mulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta pari viikkoa sitten... Siinä on ollu tarpeeksi tekemistä ja miettimistä, siinä osa syy miksi en ole päivitellytkään:)

Jenna kirjoitti...

Merkku älä anna anonyymien lannistaa, miks sun pitäis kirjoittaa blogia niin ku kaikkien muittenki, aika monet kirjoittaa blogia siksi että pitää sitä päiväkirjana. Jos jonku ahteria hiertää toisen kirjotus tyyli niin onko sitä pakko lukea? :D