Sivut

perjantai 27. syyskuuta 2013

Jos kerrankin tää toimii.

Heippa vain!

Nyt on ollut taukoa tiedetään, yksi anonyymikin siitä mulle huomatteli. Mutta ei aina oo aikaa istua netissä ja kirjotella. Oon saanut myös nyt paljon negatiivista palautetta josta en oo ihan iloissani. Ehkä mun pitäis vain poistaa tämä blogi...? Tai sitte pitäis ottaa itteensä niskasta kiinni ja vähät välittää toisten mielipiteistä. Mä en pidä ostosblogia koska mulla ei oo rahaa että voisin ostella niin paljon kaikkia. Mä kerron mun elämästä ja siitä mitä siinä milläkin hetkellä on, jos se ei joitakuita kiinnosta niin pyydän suksikaa muualle ja lakatkaa laittamasta anonyyminä kommenttia. Oon ennenki sanonu että tulkaa sanomaan mulle suoraa jos joku nyppii. En nimittäin usko että mun blogia lukee kovinkaa tuntemattomat.. 

No jatkat nyt silti tätä mun typerää kuulumisten kirjottelemista. Jos jotakuta häirittee se painakoot raksia :). Pyydän, oon saanu niin paljo lokaa niskaani tän pienen elämäni aikana niin en halua sitä enää lisää. Perustin tämän blogin lähinnä sen takia, että saisin purkaa tuntojani. En siksi että miellyttäisin muita. 

Kuitenkin :)

Mun elämä on ollu nyt yhtä kaaosta. Koulus on tosi pitkiä päiviä ja yritän joka päivä vain selviytyä. Tulee rankat 3,5 vuotta. Kuitenkin meillä on ollu nyt jo kaks tenttiä ja toisesta sain kiitettävän :) oon ihan ylpee. Kerranki tuntuu että pärjään koulus, ja oon ilonen siitä.

Tässä kuvaa meijän ihanasta pienestä makkarista! :) 


Nyt kun asun yksin tai no viikot yksin niin syön tosi terveellisesti. Teen salaattia ja oon jättäny turhia hiilihydraattia poies :) ehkä tosiaan pysyin alottaa sen terveellisen elämän! :)

Aamupalaksi syön joka päivä joko puuroa tai maustamatonta jogurttia jota maustan sitte erilailla:) tuolla kertaa oli banaania ja mysliä. Joskus on mustikkaa tai mansikkaa joskus vaan sellaasenaan :)

Värjäytin eilen hiukseni. Kerranki sain sen väriset hiukset ku oon aina halunnu. Platinan vaaliat ja nää on kyllä kivat! Toki nyt näytän entistäki kalpeemmalta mutta eiköhän kaikki näytä näin syksyysin ja varsinki jos ei oo ruskettunu yhtää koko kesänä :D.. 

Tällänen teksti mulla. Nyt ihanaa on viikonloppu ja saa vähä rentoutua. Kulta tulee kotiin ja sitte lauantaina olis kaverin tuparit vaasas. Hommaa siis riittää! Nyt kiitti ja kuitti.

Merkku

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Eiiii. Älä lopeta. Voisitko tehdä teijän kämpästä kunnon postauksen?

Merkku kirjoitti...

Kiitos, hyvä tietää että edes joku jää mun tyhjänpäiväisiä päivityksiäni kaipaamaan:D. Teen kämpästä kyllä kunnon postauksen kun ehdin saada kaiken kuntoon :).