Sivut

keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Kalajoki, see you soon!

Heips!

Nyt pitäisi olla pakkaamassa ja siivoomas mun huonetta kovaa vauhtia :D. heh. Halusin silti tulla kirjotteleen ku seuraavan kerran pääsen kirjotteleen vasta ens viikolla. Kalajoella en viiti päätäni vaivata millää kirjottamisilla. Joten. Oon ollu nyt hirveen kuntobuumin vallassa. Tällä viikolla maanantaina puoli toista tuntia salilla tekemäs omaa ohjelmaa, tiistai päivä oli vapaa päivä ja se meniki seinäjoella shoppailemas. Ostin uudet bikinit ja shortsit :) lisäksi mukaan lähti sellanen käsikoru ja sitte musta ja valkonen toppi :)

Eileen kävin puolen toista tunnin kävelylenkillä koiran kans. Samalla kävin sitte torilla kuuntelemas toritapahtuman musa bändejä.  Vähä pettymys ku luulin että se ässämix trio olis laulanukki mutta ne vain soitti:( No laitoin sitte musat korville ja jatkoin kävelyä :). Tänään oonki vain laiskotellu, illalla on toki töitä että sillon mut löytää vääntämästä töttöröjä torilta :). Nytki voisin olla ottaas aurinkoa pihalla muttei huvita. :p

Pakkaukset on äärettömän paljo kesken. Tein jo listaa töis siitä että mitä otan joukkoon mutta no se lista hukku :D.. Hah, paljo hyötyä siitäki. No aivan sama, oltiinhan viimeki vuonna kalajoella että tiietään mitä ottaa mukaan. Ja tosiaanki nyt on mökki! Ei tarvi missä teltas öitä värjötellä. Ja tästä kiitos Suville ;) 


Tää juhannus kalajoella on oikeestaan ainutlaatuinen tilaisuus rentoutua ja viettää lomaa nyt tänä kesänä! muuten oon sitte töis, ja no sitte kultiki lähtee inttiin niin sitte en voi viettää lomaa sen kans. Mutta onhan mulla muitaki läheesiä kaveria ja ystäviä! :) Aijon tosiaan viettää niitten kaikkien mahtityyppien kans aikaa! Ja hei heinäkuulla oon joko tosi ilonen tai sitte tosi surullinen, riippuen ihan minkä päätöksen saan koulusta. :s Aiva hirvittää, mua on alkanu pelottaa iltaisin ku meen nukkumaan että hitto jos en pääsekkää mihinkää... mitä sitte teen? Kaikki sanoo että turha murehtia, mutta eipä sitä nyt voi nuon vaan unohtaa, mä en ainakaa.

Jooteen, Hyvää jussia kaikille! :) Älkää jättäkö aivoja narikkaan, pitäkää hauskaa hauskojen ihmisten kans! <3

Merkku

Ei kommentteja: