Sivut

maanantai 24. kesäkuuta 2013

crazy party

Heippa!

Kalajoelta selvitty kotiin asti ja huh kun oli väsy. Eilen tosiaan tultiin kotiin siinä päivällä ja mä jäin sitte viä hetkeksi kullan työ ja sitte vasta kotiin. Samalla sovittiin sunnutai-illaksi tekemistä. Menin illemmalla kultsin työ testaamaan uutta pihasaunaa ja se oli hyvä! Oli tosin ihan saaterin kuuma ku ehittiin saunaan, meinattiin molemmat pyörtyä sinne. Mutta oli silti mukavaa ja kun sai jutella kullan kans juhannuksesta ja muusta.

Eileen ja tänään oli kyllä parhaat päivät hetkeen. Jokaanen jäsen on kipee ja vatta on ollu kohta kaks päivää kipeenä. Hyi olkoot ku oli maksa kovilla juhannuksen. Mutta onneksi juhannus on vain kerran vuodes ja onneksi mä en juurikaa muuten juo :) Mutta oli ihanaa olla mökis ja käydä oikees suihkus ja vessas! Ja kokonaisuudessaan juhannus oli paras! Tutustuin kavereihin lisää ja opin niistä tämän reissun aikana paljon, ja hei pystyin olla murehtimatta!! Se oli suurin saavutus koko reissus. 

Tuli juhlittua huolella ja tajusin ettei me oltu kattoos ku Daze, PMMP, Popedasta vähä ennenku savupommi räjähti meidän jalkoohin ja jaakko raahas mut pois ku en nähny mitää. Sain melkein paniikkikohtauksen sielä. Ku yhtäkkiä katoin sivulleni ja siä näkyy sellaasta vihreetä savua ja sitte katoin omiin jalkoihini ja kuinkas ollakkaan sieltäki nousi vihreetä savua. Laitoin silmät välittömästi kiinni ku mulla oli piilarit ettei ne vaan olisi pudonnu silmistä. No hetken päästä avasin silmät ja enkä nähny mitää, menin ilmeisesti paniikkiin koska tunsin kaatuvani seljälleni mutta se johtuki siitä ku kulta oli seissy mun takana ja lähti kävelemään pois päin niin en pystyny nojata siihen. No hetken päästä tunsin ku joku lähti repimään mua käsivarresta pois sieltä väenpaljouden keskeltä. Kokeelin kädellä että kuka se oli ja tunnistin sen kullaksi sen kaulakorun avulla. Mutta hyi olkoot mikä tunne sen jälkeen oli. Mulla oli aiva huono olo ku sielä hajus ei saanu kunnolla henkee, kultsillaki oli huono olo sielä, no onhan sillä astma. Mutta mun poikaystävä on paras<3

Kuvia mulla ei sieltä oo ku puhelimes pari koska ei uskallettu rehata kameraa sinne joukkoon. 
Mutta kaikinpuolin hyvä juhannus. Tänään illalla salille ja katotaan sitte lähtiskö viikko käyntiin :D.. Mites teidän keskikesän juhlinta onnistui?

Merkku

Ei kommentteja: