Sivut

perjantai 3. toukokuuta 2013

Being the way that you are is enough

Hepskukkuu!

Eilisestä masentuneesta olotilasta selvitty....aamulla puntari näytti nimittäin siedettävämpää lukua. 300g vähemmän kuin eilen punnituspäivänä. :) Mutta siitäkin tyytyväinen! 

Mun päivät menee siis nyt toukokuussa töissä. Oon tos Kurikan torilla myimässä jädeä, kahvia, pullaa, karkkia yms. :) Namia. Mulla oli tänään äärettömän tylsää niin otin kameran joukkoon aamulla :) Joten kuveja niistä useista houkutuksista ja mun työoloista :)

Huh. Sellaisia herkkuja mulla sielä myynnissä :). Tulkaapa ostoksille mua piristään!

Mutta otin myös kuvia itestäni =)
Tälläistä tällä kertaa :)... Mun työpäivään kuului siis hyvää! Maanantaina teen töis annoksia ja niitä varte kans kamera mukaan, niin ehkä otan myös kuveja :)...

Merkku

Ei kommentteja: