Sivut

torstai 18. huhtikuuta 2013

Todays Feelings

Heippa! :)

Multa pyydettiin kuvia, että näyttäisin mun edistymistä :p no melkeen kolmen kilon pudotus ei nyt sillai näy vielä ehkä missään. Ite oon sen vain huomannu. Ja myös mittanauha on huomannu kun on lantioltaki pudonnu 3 viikon aikana 4 senttiä pois! :) Mutta en tiä huomaako kukaan muu... Ainakaan kukaan ei oo mulle maininnu mitään asiasta.. Mutta en kyllä oo sitä odottanukkaa! :) Teen tämä urakan itteni takia, en kenenkää muun. Haluun oman itteni ja hyvinvointini takia laihtua ja että näytän taas yhtä terveeltä kuin vuosi kaksi sitten. :)

En oikeen osannu enkä halunnu ottaa kuvia missä mun laihtuminen ainaki omaan silmään on näkyny. Sikspä otin tälläsiä yleisiä... 

Tottakai mun oli pakko hullutella! ;)
Että en siis usko että kukaa näkee eroa kolmen viikon työnjälkeen :p kun en oo ottanu mitää "ennen" ja "jälkeen" kuvia... Mutta voisin ottaa samantyyppiset kuvat sitte vaikka parin viikon päästä? :) 

Katsotaan sitten millä fiiliksillä ollaan :).. 

Muuten on tämä urakka sujunut hyvin. Oikestaan, tämä urakka on ainut mikä mulla on nyt työn alla.. Päivisin yksin kotona koiran kans ei hirveesti nappaa.. Tympii kun ei oo mitään tekemistä, pitäis siivota mutta ei sekää enää huvita. Tänään mun saldo on ollu yhen ikkunan peseminen ja lihamurekkeen tekeminen. Oon jotenki pettyny itteeni, oon vaan kiukkunen ku joudun olla yksin. Ei mua huvita mihinkää kirkollekkaa lähtiä.. Tulis nyt vain jo toukokuu niin pääsis töihin. Alkais taas se arki. Tämä on jotenki junnaavaa aikaa. Ainut mihinkä jaksan ja viittin keskittyä on oma hyvinvointi. Se on ainut joka oikiasti nappaa.. En tiä sitte johtuuko nämä mun fiilikset mistä. Liian vähäisestä syömisestä? Ehkä tai sitten yksinkertaisesti siitä etten tykkää olla yksin. Ootan ens vuotta ja rukoilen, että pääsen kouluun. 

Merkku

Ei kommentteja: