Sivut

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Käytät vasaraa, kun sä testaat mun selkärankaa

Viikko alkaa ja uudella tahdilla eteenpäin! Kesä on tuloillaan ja pihalla paistaa aurinko, mikä saa mut oikeen puhkumaan energiaa. 

Perjantaina käytiin äitin kanssa kuntosalilla ja mä kävin kokeilemas uuden BodyPump ohjelman. Täytyy kyllä myöntää että pelotteluista huolimatta mielestäni edellinen ohjelma oli rankempi. Toki tässä ohjelmassa oli paljon käsille tehtäviä sarjoja ja toistoja, että ne toki tuntuivat. Mutta omasta mielestäni jaksoin mennä hyvin ja pääsin kyykyt jopa melkein 90 asteen kulmaan! Lisäksi perjantaina eeva tuli kotiin ja tehtiin hyvää pizzaa tortillapohjien päälle. Tuli oikeesti hyvää eikä nyt kovin epäterveellistä, ainut pahe oli juusto jota oli pakko laittaa pizzan päälle :). Eevan kans myös rupateltiin myöhälle yöhön ja huomasin, että kuinka kova ikävä mulla on sitä ollutkin. Mutta onneksi on pian kesäloma ja eeva tulee kotiin..! 

Tämän viikonlopun urheilusaavutus oli pyörällä monnarille ja takasi illalla ja koko päivän kävelyt, pomput, juoksut ja naurut Seinäjoki areenalla Hippo-turnaukses. Olin siis valmentamas pieniä F-tyttöjä siellä. Tulimme sijalle 15. osallistuvia joukkueita oli siis 16. Mutta tästähän ei pysty muuta kuin parantaa! Huomasin, kuinka paljon tytöt kehittyivät pelkän yhden viikonlopun aikana. :)

 Mun projektissa lähtee huomenna uusi vaihde silmään... Keskiviikkona taas punnitus ja kyllä, jännittää!! Oon nyt toki käyny vähä täs viikollaki puntarilla ja sanotaan, että hyvään suuntaan ollaan menossa! ♥


Siinä mulle ensi viikolle tekemistä. Hommaa löytyy ja haluan tosiaan jatkaa! Tää on mahtavaa. Tavoite on ylppärijuhliin saada 5 kiloa pois. Tällä hetkellä 50% siis mun tavoitteesta saavutettu. Kaikki muu mitä tapahtuu on plussaa ja oon siitä onnellinen! :) Näihin tunnelmiin on varmaan hyvä viä lopettaa kun en oo liian syvällisiä lähteny pohtimaan. Mutta haluan tosiaan tehä itestäni yhtä hyvä kuntoisen niin fyysisesti kuin psyykkisesti kuin olin vuosi kaksi sitten. Se vaatii: hikeä, verta, kyyneleitä, iloa ja rutkasti motivaatiota...

Merkku

Ei kommentteja: