Sivut

torstai 25. huhtikuuta 2013

Stay Positive

Noniin hepskukkuu!

Ihanaa kun on ollut jotain tekemistä! Oon nyt ollu joka päivä paitsi maanantaina tällä viikolla tekemässä sijaisuuksia kankaan koululla! Siellä muka opettajana, oon opettanu niin äikkää, matikkaa, musiikkia, liikunta kuin käytöstapoja ! :) Huomenna vielä niin sitte on tämä viikko pulkassa. Paljon muuta en ole ehtinyt tehdäkään, päivisin siis. Iltaisin on tullut lenkkeiltyä koiran kanssa ja salilla käytyä parina iltana. Juoksemas ja pyörälenkilläkin oon käynyt! :) Tänään olisi tarkoitus ittensä hinata myös kroppanille! :)

Mun ittensä kesäkuntoon laittaminen on edistyny hyvin! Eilen oli siis punnitus, ja jännitti ihan sikakovaa! No mutta paino on siis tällä hetkellä pudonnut viime viikosta 0,6kg! Jes! Eli kohti tavoitetta mennään. :) Olen nyt siis urakan alusta pudottanut yhteensä 3,3kg! :) 

En voi toki sanoa, että olen kokonaan jättänyt pois hyväskiä. Pidän edelleen viikonloppuisin karkkipäivän, jolloin voin syödä ahneuksissani muutakin hyvää. Mutta en onnistu haasteessani jos en anna itselleni lupaa joskus herkutella ja nauttia elämästä. En halua olla liika tiukka itselleni ja pitää nutturaani liian kireällä. Olen nyt jo tyytyväinen tähän tulokseen mutta en aijo luovuttaa! Haluaisin pudottaa sen 5 kiloa ennen ylppärijuhlia mutta toivotaan, että haaveeni toteutuisi :).. Eli se olisi niin kuin 1,7 kilon päässä, ja aikaa on alle 5 viikkoa. Uskon laihduttavani enemmänkin kun vain pysyn tiukkana. Eikös normaalitahti pudottaa painoa ole 0,5 kiloa viikossa? Niin jos niin kävisi niin saisin pudotettua 2,5 kiloa vielä yhteensä ennen ylppäreitä, ja se olisi reilusti yli välitavoitteeni! :))


Urakka jatkuu! :)) To be continued! ♥

Merkku

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

mut ootko ostanu jo yo-mekon? ku aattelin et sithän se jää isoks :D

Merkku kirjoitti...

En ole mekkoa vielä ostanut! :D.. ihan juuri sen takia, että jos tämä laihdutusurakka tuottaa tulosta... ;)