Sivut

lauantai 27. huhtikuuta 2013

Mä käyn koko ajan kierroksilla

Hellurei! :) 

Mun kamera lähti viikonlopuksi Euraan seuraamaan Eevan SM-finaalin pelejä! :) onnea eevalle paljon sinne! Mä seuraan sitte eepin pelejä ihan täältä kotikoneelta
tämän linkin kautta :). Kannustushuudot on kovat ja toivon että ne raikuu Euraan asti! :)) 

Urakka koki eilen takapakkia kun käytiin paikallisessa baarissa hörppimässä hiukan siideriä. En muistanutkaan kuinka makoosta somersby oli :o.. Mutta ihan hyvää vaihteeksi. :) Käytiin myös eilen tyttöjen kanssa kokeilemassa uutta keilahallia! :) Pieniä takapakkeja tuli, mutta tykkättiin kyllä tiloista, että ovat saaneet viihtyisät tilat aikaan. Ja asiakaspalvelu oli lopuksi hyvää.. :)

Sellaista tällä kertaa! :) Puhuttiin kultsin kans myös että tänä viikonloppuna ei mennä syömään rillille! Ja ainakin perjantain tämä lupaus piti :)! Oon ihan tyytyväinen siihen että tämä projekti on kestänyt näin kauan. Jo kuukauden päivät olen jaksanut katsoa melkein joka päivä tarkasti sen mitä syön, yrittänyt tsempata itseäni ja valinnut sen terveellisemmän vaihtoehdon. Toki pystyisin olla tarkempi, toki pystyisin liikkua enemmän, toki pystyisin olla vähemmän alttiimpi houkutuksille. Mutta haluan tehdä tämän urakan mun tavalla, koska mä ite kärsin mun ylipainosta ja koska mä ite haluan muuttua mun oman itteni takia ja haluan itte nauttia muutoksista! :) Miks tekisin tämän urakan sitten kenenkään muun sanelemalla tavalla?? :) 
Hyvää viikonlopun jatkoa!♥
Merkku

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

paljonko sä siis painat? ois kvia tietää vähän tarkemmin susta :) ja lisää omia kuvia niin ois vähän konkreettisempaa! mut sulla on kyl hyvä asenne :)

Anonyymi kirjoitti...

heippa! sulla on tosi kiva blogi ja etenkin tää elämäntapa remontti kiinnostaa paljon :) ois kyllä kiva jos kertoisit vähän tarkemmin itestäs ja laittaisit myös kuvia ym kun tää blogi tuntuu olevan nyt vähän pintapuoleinen.. :) ja semmonen kysymys heräs kun luin sun esittelyä tuolta toisestä välilehdestä (vai mikskä noita kutsutaan:D) et kun sielä luki että sun perheeseen kuuluu äiti, sisko ja isäpuoli nii missä sun isä sitten on ? :o
ja muuten miten sulla on kirjoitukset mennyt? :)

Merkku kirjoitti...

Olen sanonut ennemmin etten halua kertoa painoani täälä julkisesti, koska tunnen sen liian henkilökohtaiseksi. Tein kerran netissä painoindeksi testin jonka mukaan olen hieman ylipainoinen, kuulemma 5-8 kiloa pitäisi laihtua, että olisin taas normaalipainoinen.. Mutta olen myös tosi pitkä niin painoa on myös siinä, :) pituutta on siis 178cm.
Kuvia voisin kyllä lisäillä enemmän, myönnetään... :) Ja kiitos kun huomasit mun asenteen :). Mulla on ollut tosi hankala lapsuus niin on kehittynyt asenne jonka avulla yritän jaksaa niin ylä- kuin alamäissä...

Merkku kirjoitti...

Voisin nyt suunnitella jonkun postauksen jossa kerron oikeasti itsestäni. Oon huomannu etten paljo uskalla kertoa mitää itestäni kun pelkään, että jos ihmiset mun ympärillä tietää musta liikaa niin ne pystyy myös satuttaa mua pahemmin. Siks en paljo uskoudu oikestaan kellekkää..

Välilehden esittelyssä tosiaan kerroin perheeni kokoonpanon ja kyllä siihen kuuluu vain äiti, sisko ja isäpuoli. Mun isä on kyllä olemassa se ei ole kuollut fyysisesti mutta en halua olla kyseisen ihmisen kanssa missään tekemisissä. Hän on alkoholisti ja kohdellut mua ja mun siskoa tosi huonosi viimeisen kymmenen vuoden aikana, joten olen katkaissut välini häneen.. Mutta tosiaan, teen nyt postauksen jossa kerron vähän lisää siitä kuka olen ja miten olen tälläiseksi tullut... :) Kiitos tosi paljon kommentistasi ja kiva että tykkäät mun blogista!

Merkku kirjoitti...

Niin joo ylppäreistä, en tosiaan tiedä kuinka meni. Mutta ollaan aloitettu äitin kanssa ylppärijärjestelyt, että kai mulle nyt juhlat tulee :) Ainaki rukoilen kovasti.

Anonyymi kirjoitti...

eks sitte kirjottanu syksyllä vielä mitään? :) ja koska saatte siis tietää tulokset? vähän tyhmää jos vasta näin myöhään ku ei tiiä saaks järjestää juhlat vai ei :D

Merkku kirjoitti...

Joo siis kirjotinhan mä syksyllä psykan mistä se M:ä tuli! :) Siitä siis ihan tyytyväinen, toki harmittaa kun arvosana jäi kahta pistettä vajaa E:stä :(... Ja tulokset kevään Yo-kirjotuksista tulee puolen välin tienoilla toukokuuta... Niinpä, eli se on vain pari viikkoa ennen juhlia, että kiire tulee jos on näin että saappa nähdä pääseekö läpi :s