Sivut

tiistai 16. huhtikuuta 2013

Mut peli kovenee, en saa tipahtaa

Hei!

Ompas mun blogin kävijämäärä lisääntyny ku vaihdoin tuosta lifestyle blogin kirjotuksesta ihan asiaan eli seuraamaan mun painonpudotus ja elämäntaparemonttia. :) Mutta eli tämän päivä asiaan! Tosiaan mulla oli tänään punnitus ja kahen viikon jälkeinen kehon kiinteytymisen seuraaminen mittanauhalla. 

Mua jännitti tosi paljon aamulla kun nousin puntarille, koska oon nyt tsempannu tosi paljon syömisten kans. Ja oon liikkunu, toki nyt viikonloppuna en oo paljoa liikkunu enkä eilen. Mutta viime viikolla kyllä. Lisäksi en syöny viikonloppuna paljoa herkkuja! :) Olen ylpeä. Ja puntari oli samaa mieltä että oon edistyny! Viikon aikana painoa pudonnut siis 800g!! Jes. 

Oon huomannu ilosemman asenteen ja sen, että jaksan tehä paljo enemmän! :) jeees!
Urakka jatkuu tänään kroppanilla! =))
 
Oukkeei, ja jatketaan! :) uudella innolla kohti ensi viikon punnistusta!!

Merkku

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

voisitko laittaa myös kuvia sun edistyksestä? :)

Merkku kirjoitti...

Kiitos kommentistasi! :) Kai mä voisin harkita laittaa kuvia jopa edistyksestä...No eihän sitä nyt paljon ole näkyvissä kun vasta vajaat kolme kiloa olen puottanut :). Mutta kiitos vinkistä! :))