Sivut

maanantai 15. huhtikuuta 2013

Mä voitan erän, mut sä hengität mun niskaan

Heippa! 

Mun viikonloppu meni ihan kivasti. Äiti oli kotosalla ja muru tuli tänne yöksi perjantaina :) no käytiin sitte kirkolla ja paikallisessa pelaamassa biljardia ja poijat siemaili olutta. Meillä oli tosi mukavaa pitkästä aikaa hyvällä porukalla! :) Tykkään niistä tyypeistä tosiaan! Ja hei parasta oli ku voitin kultsin bilikses! ;)

Mutta mun projekti on sujunu oikeesti hyvin :). Oon tyytyväinen, huomenna on punnistuspäivä ja ootan jo oikeestaan innolla, huomenna myös otan mitat kehon kiinteytymis seuraamista varte :). Hope the best. Oon syöny nyt tosi terveellisesti ja no veden juominen on mulle vieläki hankalaa, mutta yritän parhaani. Oon myös liikkunu, ja eilen päätin että haluun alottaa taas juoksemisen. Se on tosi hyvää urheilua ja rasvanpolttamista sikspä haluan tehä sen :). 

Ja hei otin kuviaki! ;)
Proteiinia!
Ompas huono laatuinen.. :(
Nami mitä ruokia :) tulipas nälkä, no pian meen syömään jauhelihakeittoa ja raejuustoa! :) Nami. 

Mutta oon huomannu nyt, että mun on paljo kivempi olla kun saan kiloja pois :) paljon mukavampi hengittää ja sitten kun oon päässy tavoitteeseen niin sitte uusin vaatekaappia sun muuta :) Ihan jännittää. Mutta nyt yritän tsempata. En oo päässy täysin eroon hyväskästä, mutta nykyään jos tekee mieli syön mehujään :) Meillä on pakkases ollu nyt grandin mehujäitä ja sanotaanko että  on tyydyttäny mun makeanhimoa hurjasti :) Rakastanhan jäätelöä! En oo herkkujakaa tänä viikonloppuna syöny, grillillä käytiin toki lauantaina mutta toivotaan, että yksi lipsahdus viikonloppuna ei kaada mun projektia! Koska otin heti itteeni niskasta kiinni ja eilen kävin juoksees! Jees kohti tavoitteita mennään! :))



Merkku

Ei kommentteja: