Sivut

keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Feelings

Hei

Hymp, fiilis meni pilalle heti. Aamulla kävin puntaris, niin huomasin olevani laihtunu viikon aikana vain 100g.. No parempi ettei se 100g ollu tullu lisää mutta nyt oon oikeesti pettyny. Liikun ku hullu nykyään, katon oikeesti mitä suuhuni pistän ja oon paljo energisempi. Ehkä mun pitäis vaan alata kattoo sitä peiliä ja vaatekokoja enemmän ku puntarin numeroja, mutta silti ottaa päähän ja paljon. :(

Sain jotenki ihmeesti itteni takasi elävien kirjoohin ku tänään kumminki tein jotain tämän urakkani eteen. Tänään on kovasta liikunnasta vapaa päivä mutta otin itteeni niskasta kiinni ja pakotin itteni venyttelemään :). Venyttelin sellaset puoli tuntia ja aiva niinku erilailla sai päivänsä käyntiin. En paljo tota venyttelemistä harrasta, vaikka pitäis tiedän kyllä. Mutta se vain aina jotenki jää. Usein kuvittelen ja uskottelen itelleni, että no nyt tänään venyttelen ku katon illalla telkkaria.. Mutta ohjelmat loppuu ja ku meen nukkuun muistan että niinjoo piti venytellä.  :(


Oon katellu tänään jo valmiiksi vuokra-asuntoja. En haluisi mennä asumaan mihinkää solukämppään, en vain oo sen tyylinen ihminen, että pystyisin luottaa keheen tahansa mun asumiskaverina. Ja no kaverin kans kimppakämppään muuttaminen kuullostaa oudolta, eihän siitä nyt loppujen lopuksi tulisi muutaku riitaa ja ongelmia, ainaki mun persoonalla. Ja haluusin ite päättää omista menoostani ja siitä milloin siivoan ja milloin en. Lisäksi kun poikakaveri lähtee armeijjaan ja tulee viikonloppuisin bilettään seinäjoelle niin se haluaa tulla sitten luultavasti mun työ yöksi niin haluusinko mä että joku toinen tyttö asuis siä kans ku muru pyörii siä ilman paitaa jääkaapilla.. En välttämättä.

Mutta tää on hankalaa. Kun sitten ei rahat riitä yksiöön, mutta mulle kelpais joku kamala yksiö jostaki vanhasta talostaki. Emmä tarvi sitä just remontoitua laatu kämppää. Ja sitä paitsi, mulla on jo melkein kaikki huonekalut. Mulla on keittiön pöytä, sohva, nojatuoli, kirjahylly, sohvapöyty yms. :( Tuntuis pahalta jos joku toinen tulis ja hajoittais tai tekis niille just sitä mitä ite lystää.. Ne on kumminki mun. 


Kyll tää ny on hankalaa :D. Mutta kyllä näitäki asioota pitää ruveta jo miettiin. Son vaan pakko. Niinjoo kuukauden päivät viä tuloksiin :ss.. Apua, jänskättää!!

Tälläsiä fiiliksiä mulla tänään :). Katotaan mitä ens vuonna tapahtuu! 

Merkku

Ei kommentteja: