Sivut

tiistai 9. huhtikuuta 2013

I can do this!

Heippa kaikille!

Mulla oli paras viikonloppu hetkeen aikaan :) Olin siskon luona pihtiputaalla nauttimas siskojen aikaa. Lauantaina lähettiin linkalla pyörimään jyväskylään. No sieltä mun mukaan tarttu mustat farkut ja eeva löysi pari paitaa. :) Mun kuntokuuri meni jälleen pilalle... Käytiin nimittäin raxis syömäs. Söin toki salaattia ja paljon, mutta alas meni myös pizzan paljoja ja nakkeja ja lihapullia :(... Mutta tiesin että en pysty pitämään kuntokuurista viikonloppuna kiinni, ettei tämä yllärinä tullut. Mutta nyt tällä viikolla otan itteeni niskasta kiinni tosissaan! :) 

Eilen oli kolmen treenin päivä. Aamulla 10 km kuntopyörällä polkemista tyhjällä vatsalla ja päivällä kävin tekemässä tunnin ohjelman salilla ja illalla tein vielä itse kehittämäni kuntopiirin jonka jäljiltä on vatsalihakset ja peppulihakset kipeät:) Eli tein onnistuneen kuntopiirin, hah. 


Eilen oli myös ruokailun mukaan hyvä päivä. Aamulla alas meni kaurapuuroa ja tein ruuaksi salaattia ja kasviksia pannulla paistettuna öljyssä tietty ja sitten perunoita ja ruskeaa kastiketta. Toki ruokailun pilas illalla syöty munkki :( Oltiin lentopallojaoston kokoukses äitin kans eilen ja siä sitten sellanen syötiin, mutta oli kyllä hyvää :)... Niinjoo ja eilen söin terveellisen välipalankin. Nam.

Mustikoita ja maustamatonta rasvatonta rahkaa! ♥
Tänäänkin syömisten kanssa lähti hyvin. Aamulla ensin tyhjällä vatsalla 10 km kuntopyörällä ja sitten ruisleipää ja teetä nassuun :) Sitten istuin hetkeksi koneelle ja tarkoitus on lähteä vielä hetken päästä salille:).. Jos illalla sitten kans jotain...?

Oon niin tyytyväinen itteeni kun oon saanu otettua niskasta kiinni :). Huomenna sitten punnitus ja katsotaan mihin suuntaan tämä on menossa. Aivan jännittää jo huominen. Mutta yritän nyt kuvata itse enemmän ja ottaa noita motivaatio ja tsemppi kuvia vain netistä :).

Oikein hyvää tiistai päivää kaikille! :))


Ei kommentteja: