Sivut

keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Happy day

Hohhoh. Nyt oon kyllä väsynyt. 

Edelleenkään en oo tehny mitää urheilullista. Mitä nyt kävin aamupissilli raffen kans eli 15 min ulkona ja sitte kävin pyörällä monnarilla vetääs reenit pikkuskideille :) Muuten oon vain maannu. Ja lukenu loppuun Ilkka Remeksen Ylösnousemuksen. Oli kyll hyvä, luin sellaset 500 sivua siis 3 päivässä :p 

En tiä oikeen mikä mun olon tekee nyt näin väsyneeksi. Johtuuko caloreista jota oon pienentäny? Vai kenties siitä että oon tosi kovas flunssas? En tiedä, mutta joku nyt mättää.. Mutta piristää kummasti ku aattelee viikonloppua :). Tarkotus siis edelleenki on lähtee siskoa kattomaan pihtiputaalle. Ajan sinne ite, niin rukoilen että ei sitä lunta tulisi niinku joku säätiedotustyyppi mua peljätteli. :p 

En haluusi täälä mainita että mikä mun paino nyt on. Mutta aattelin silti kertoo että kuinka mahtavasti olin pääsiäisestä huolimatta saanu pudotettua huimat 1kg 100g viikon aikana :). Oon ylpee. Lisäksi oon mittaillu vähä mun lantion, vyötärön, reisien, käsivarsien ja rinnan ympäryyksiä ja kaikki oli pienentyny sentin! ;) Ihana nähä, että jotain tuloksia on saanu aikaseksi. Ja kaikista parasta on munmielestä se, että mun ei tee mieli yhtää karkkia ja ihaninta ainetta mitä on olemas eli suklaata! 


Kaikista eniten mulle on kuitenki tuottanu ongelmia veden juonti. Joku sano että laihduttajan pitäis juoda 2-3 l vettä päiväs. No apua en ikinä saa juotua niin paljon. Mulla on kumminki koko ajan jääkaapis vesipullo mutta en vaan saa juotua sitä. Tänäänki juonu vasta litran. No onhan seki jo paljo, mutta haluusin juoda sen 2 litraa per päivä. Vesi on kuitenki sitä joka nopeiten poistaa selluliittia. Niinjoo ja mun pitäis ostaa joku kiinteyttävä rasvaki :p neki kuulemma auttais. 


Oi ootan niin kovasti jo kesää. Sais mansikoita ja kotimaan omenoita ja oooi kesä vain on ihana :). Kesä on mun suurin motivoija. Haluun olla kunnossa kun kesä tulee. On ihana kuljeskella mekoissa ja hameissa ja shortseissa eikä tarvi hävetä itteensä. Toki jokaisen pitäis olla tyytyväinen siihen mitä on. Mutta mitäs jos ei ole? Mitäs jos haluais näyttää jotenki toisenlaiselta? Kaikki varmasti haluais muuttaa omassa itessään jotain. Eivät vain kehtaa myöntää sitä, en usko että täydellisiä ihmisiä on olemassakaan. Ja jos eivät kropassaan niin sitten ainakin luonteessaan, tottumuksissaan, taidoissaan.. yms.

:) Ihanaa meidän pihan hiekka näkyy jo! Katoa lumi, katoa!!

Merkku

Ei kommentteja: