Sivut

maanantai 4. helmikuuta 2013

School is my life, for now

Kamala väsy ja kiire, mutta aattelin ny siltiki tulla jakamaan ees mun ottamat huimat 5 kuvaa koko viikonlopulta :D.. Olin Kuortaneella, tarkotus oli mennä sinne evakkoon että saisin ihan oikeesti luettua ylppäreihin ja ylpeä saan olla koska oikeesti luin. Sain luettua enkkua ja matikkaa lisää ja alotin jopa terveystiedon lukemisen. Tein vähä lukupäiväkirjaaki. Tainno mun lukupäiväkirja on sellanen että mulla on tietty päivä mihin mennes pitää olla luettuna joku tietty määrä. Suunnitelma on terveystiedon osalta se että hiihtoloman alkuun mennessä pitää olla luettuna kaikki kirjat kerran läpi. Kirjoja on siis 4 (3+ kertauskirja), oon hyvällä mallilla (ekaa kirjaa luettu puoleen väliin) :D. Koska reaali niin se on nopeeta ku saa vain lukia, mutta eniten mua ottaa päähän yrittää opetella miljoona termiä ja käyttää niitä viä oikein.


Viime parturi käynnillä leikkasin otsuria vähä takasi, kyllästyin jo siihen vanhaan, ja no mun hiukset oli niin huonossa kunnossaki että huhhuh. Latvoista otettiin ainaki 5 senttiä pois. Mutta nyt on kiva olla, ja hiukset on kasvanu tosi nopeesti takasi. 

En oo oikein nyt jaksanu panostaa ulkonäköön tai vaatteisiin. En oo käyny pitkään aikaan shoppaileeskaa tai mtn. No syy on oikeesti se ettei köyhällä 18-vuotiaalla opiskelijalla oo rahaa paljo muutaku baariihin menoon :D. Hah, nytki oon yrittäny pitää kukkaron nyörit tiukalla että olis sitte vähä rahaa laittaa abiristeilyllä.. 

Apua kun abiristeilyki tuli nopeesti. Jo ens viikon to!! Sillo myös penkkarit ja mulla tulee kohta itku ku ei oo viäkää kaikkia siihen penkkarijuttuun... No siskon kummitäti tuoo mulle tänään lisää huulipunia ja mennään kattoon mummolasta lisää kamaa mun pukuun :D. Ehkä tää tästä. Hiljaa hyvä tulee. Mutta eniten mua pelottaa perjantai. Meillä on eka tämän kevään YO! Äikän tekstitaito, ja kaikista kamalinta, en oikein tiä kuinka lukee siihen. Nojoo sillai tietty että opettelen kaikki pilkkusäännöt, lainaussäännöt, aloitus säännöt... sun muut turhat. On vaa jotenki hankala lukee mihinkää äikkään. Kieliin lukee sanoja ja kielioppia (josta en kyllä ikinä tuu mitään ymmärtään), matikas laskea ja yrittää takoa kaavoja päähänsä, reaaliis tietty ny vain lukee sitä kirjaa.

Tästä tuli nyt koulupainotteinen. Mutta kun mun elämäs ei oo mitään muuta tällä hetkellä. Joskus vain toivois ettei tarttisi panostaa, että sais vain jäädä nukkuun. No mutta nyt on niin lyhyt aika siihen että lukuloma alkaa ja sitte kirjotukset on ohi että jaksan sen vaikka päällä seisten! Ja niin kaikki muutki, tsemppiä kaikille kirjoittaville! :)

Merkku

2 kommenttia:

Inkad kirjoitti...

Mulla on sulle blogihaaste! :)
http://i-myownwayoflife.blogspot.fi/2013/02/haaste-haastetta-haasteellisesti.html

Merkku kirjoitti...

Okei :) kiva, niitä on aina mukava toteuttaa ;)!