Sivut

torstai 24. tammikuuta 2013

My life situation

Hyvää torstai iltaa kaikille! Löysin tänään uuden moton:

Be exatly who you want to be.

Oli mun mielestä aika hyvä :). Nyt mulla ei oo oikeen mitään ideaa mistä kirjoittaisin niin taidanpa sitte vaan tylsästi mun päivän kulusta. No tänään oli koulus perusnormi päivä. Kakkoset suunnitteloo potkiaisia meille abeille, abit tuskastelee omien juttujensa kans ja ykköset alkaa oppia talon tavoille. :) Siinä lyhkäisyydessään meidän koulusta. On tää vain niin ressaavaa aikaa.. En ikinä oisi kuvitellu että YO-kirjotukset olis mun tähän astisen elämän kovin juttu, niin henkisesti ku fyysisestikki. En oo nyt edes ehtiny kuvailemaan, vapaa-ajalla yritän päntätä päähän erilaisia enkun sanoja ja matikan yhtälöitä. Kohta alotan lukeen sitte terveystietoaki, jäis edes jotku käsitteet päähän. 

Tämäkin kuva otettiin Salossa. :)


 Oon mä ehtiny vapaa-ajalla käydä kurikan kuntosalilla, kroppanillaki. Oon löytäny paljo uusia urheilumuotoja ja lajeja joista oon löytäny vähä jo itellekki sopivia. Tykkään erityysesti BodyPumpista, Spinningistä, CxWorkista, Zumbasta ja ihan pelkästä kuntosaliharjottelusta :). Tykkään tehä vähä joskus asioita oman pään mukaan. On niin kauan tullu tehtyä ryhmän mukana, ja sellases ryhmäs jossa ryhmänpaine ei olisi ollu niin suuri että se olis saanu mut painostettua tarpeeksi mukaan. 

Eepin kuvaama :).
Viikolla käytiin tilaamas mulle kampaaja-aika YO-päivälle ja sitte rupesin kattelemaan mekko kauppojen sivuja että löytäisin täydellisen YO-mekon. Oon netistä yrittäny kattella erilaisia kampauksia sen lakin kans pidettäväksi mutta en oo löytäny sellasta täydellistä vielä. Onhan täs ny monta asiaa ennen sitä. Ensi äikän preliminääri, koeviikko, äikän tekstitaidon YO-koe, enkun kuuntelu, potkaisiset, penkkarit, abiristeily, lukuloma, haku jatkokoulutuksiin, tentit, YO-kirjotukset (enkku, matikka lyhyt, terveystietoa ja äikän essee), sitte vasta tulis tulokset YO-kokeista ja sitte tieto että tuleeko musta edes valkolakkia. Paljon on siis ohjelmaa tälle vuodelle. 


Tuli taas tilannekatsausta siitä mitä mulla on meneillään. Joskus tekis vain mieli jäädä sänkyyn makaamaan ja sanoa etten tee mitää, mutta sitte jostaki ihmeestä saan voimia nousta ylös lähtee kouluun opiskelemaan ja tulla kotiin pänttäämään. :) Pari kuukautta viä pitäis jaksaa, ja jaksanhan mä, ei siihen oo viä kukaa kuollu :)

Merkku

Ei kommentteja: