Sivut

perjantai 8. helmikuuta 2013

Cup of 'muumimamman voimajuomaa'

Heps!

Se olis 1/5 ohi ny :)! Ihanaa!
Mulla ei oo nyt oikein mitään erikoosta sanottavaa, oon vaan niin onnellinen. Ens viikolla on sitte tiedos enkun kuuntelu, potkiaiset, vimppa ilta tuolla kolmosten hyvällä porukalla ja sitte penkkarit ja abiristeily :) Paljon voi mahtua yhteen viikkoon. Tuntuu niinku aiva liikaa. 


Oon vaan jotenki poikki tän kaiken touhuamisen ja tekemisen takia. Tiän että pitäis tehä koko ajan jotain kouluun liittyvää mutta nyt en vaan jaksa. Heräsin yöllä yhtäkkiä klo 4.30 ja luulin että mun kello soi, no sammutin sitte muka herätyskellon ja nousin ylös ja rupesin pukee. Onneksi tajusin kattoo kelloo ennenku menin käytävälle kolisteleen. Hups. Ilmeisesti nuo kirjotukset ressaa niin kovaa että tulee uniinki asti. No yks kaveri just sano tänään tekstitaidon YO-jälkee että se teki tekstitaidon tehtäviä yöllä unissansa varmaan 100 kertaa ja unohti aina jotain tärkeetä. Mullaki pyörii nyt koko ajan pääs ihan typeriä kysymyksiä: Muistinko laittaa numeron? Kai muistin tehä kaikki kolme tehtävää? Kai muistin laittaa otsikot? Eikai oo enää mitää typeriä pilkku virheitä? Kai muistin laittaa nimen?....
Voiko aamu alkaa enää paremmin ;) Ku muumi teetä muumikupista :) Tänään join muumimamman voimajuomaa!
Eli maut on vasemmalta lähtien: Sitruuna, raparperi&mansikka, metsämansikka ja mustikkamuffinsi♥

On vaan pää ihan sekasin ny. Tekis mieli vain nukkua. Huomenna kyllä nukun ja myöhälle. Ehkä meen viä päikkäriillekki. Aini, värjäsin muuten eilen hiukset. Oon ny taas oikeen yberblondi. Huh. No mutta mun hiukset on aina haalistunu niin nopeesti, siis se väri, että ei nää kauan oo tän väriset. Ja no halusinhan mä blondit :) ei voi valittaa ku on ite semmosta toivonu.

Mun tekis mieli leipoo jotain hyvää. Olisko kellää jotain ideaa mikä olis nopeesti valmista ja olis tietty hyvää? Saa ehotella :)

Teen kunnon postausta varmaan sunnutaina sitte. Jos saisin vaikka kuvia :) No tänään mennään viettään iltaa jaakon kans joko yhen kaverin työ. Kuvia joka tapaukses.

Merkku

2 kommenttia:

Riikka kirjoitti...

Oumygod mitä teetä! Mun on pakko löytää tollasta jostain! :D (rakastan meinaa muumeja ja teetä)

http://riikka-mariansalaamattomatelamat.blogspot.fi/

Merkku kirjoitti...

:) kiva että tykkäät! Teen ostin k-supermarketista joskus, ja s-marketeiski oon sitä nähny. Sehän ny maistuu ihan samalta, mutta vannoutuneena muumifanina kaikki missä on muuminkuva on parempaa! ;)