Sivut

lauantai 9. helmikuuta 2013

Little challenge for everybody

Heippa, tänään toteutellaan haasteita mitä toi inksu mulle laitto :)

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 blogaajaa joilla on alle 200 lukijaa
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.
-------------------------------------------------------------------------------
11 asiaa minusta:

1. Yritän elää terveellistä elämää, mutta viikonlopun lölöperjantai ja löhölauantai houkuttelee sohvalle karkkipussin kans...
2. Nautin elämästä tällä hetkellä. Mulla on ihana perhe, poikaystävä, paljo ystäviä, mulla on harrastuksia mistä nautin ja mistä mulle tulee hyvä olo.
3. Puhun ja keskitän ajatuksia tosi paljo kouluun, koulutus ja viä sellanen mistä itte tykkään.
4. Mun yks iso harrastus on pienien lentopallon tulevaisuuksien valmentaminen.
5. Mua jännittää mitä tulevaisuus tuo tullessaan, suunnitelen sitä paljon, mutta siltikin jännittää.
6. Nautin tavata uusia ja kiinnostavia ihmisiä.
7. Mulla on kaappi täynnä kaikkia tyttömäisiä hameita ja mekkoja mitä en juuri käytä, kun en halua olla liika tyttömäinen.
8. 
 
9.
10.
11.
-------------------------------------------------------------------------------
Kysymykset:

1. Oletko aina asunut samassa paikassa? Jos et, montako kertaa olet muuttanut?
 
Ollaan muutettu joo. Äiti ja iskä eros ku oli 7-vuotias ja no ollaan muutettu sitte 3 kertaa.

2. Kenen tyyliä ihailet? 

En voisi sanoa että ihailen kenenkää tyyliä mutta esim. Jennifer Lopez on yks niistä ketä ihailen, vaatteissa, kropassa sun muiden asioiden takia :)

3. Kerro musiikkimaustasi.
 
Mulla on tosi laaja musiikkimaku. Kuuntelen niin kovaa bilemusaa ku rokkia ku ihan kotimaisia nyyhkykappaleitaki :). Apulantaa, pittbulia, Jesse Kaikurantaa...  yms.

4. Bailausta vai leppoisaa kotona oloa?
 
Molemmat oikestaan, tykkään perjantai-iltaisin vain ottaa rennosti ja nukkua kullan kainolas ja sitte olis mahti viikonloppu jos pääsis juhliin kaverien kans. Yleensä juhlimiset jää kun ei ole rahaa oikein kellää..

5. Jääkä sinulla paljon rahaa shoppailuun?
 
Ei. Shoppailen tosi vähän ja jos jotain ostan niin yleensä löydän löytäjä ale-korista :)

6. Harkitsetko ostoksia, vai ostatko usein heräteostoksia?
 
Harkitsen joo, ja aika tarkkaanki. En halua ostaa sellasia mitä tiän että millä en tee mitään.

7. Pidätkö lapsista?
 
Pidän. Just eilen muru sanoo ku oltiin viettääs peli-iltaa kaverilla että ku se yritti selittää lapsirakas sanaa aliakses niin se sano että mä oon sellanen :)

8. Uskotko horoskooppeihin?
 
Täytyy tunnustaa, kyllä mä taidan vähä niihin uskoa. Aina jos on mahollisuus niin luen horoskoopin. Oon utelias, joskus jopa löydän päivästä jotain mikä sopii horoskooppiin:)

9. Jokin sinuun vaikuttanut elokuva/kirja/tms.?
 
Puhdistus, sekä kirjana että leffana. Aiva paras, sai ajattelemaan.

10. Mistä haaveilit lapsena?
 
Haaveilin lapsena siitä että olisin normaali, että sopisin joukkoon. No nyt oon huomannu että kaikkihan meistä on erilaasia eikä kukaa sovi täydellisesti joukkoon.

11. Entä mistä haaveilet nyt?

Haaveilen nyt lähinnä siitä että kirjotukset olis ohi ja saisin töitä. Mua jännittää tosi kovaa kirjotusten jälkeinen elämä.

Mun kysymykset:
 
1. Haluaisitko olla kuuluisuus?
2. Millaiset toiveet sinulla on elämän suhteen?
3. Oletko onnellinen juuri nyt?
4. Jos saisit muuttaa nyt mihin maahan tahansa eikä raha olisi este, mihin muuttaisit?
5. Mikä olisi sun paras elämänohje nuoremmalle sukupolvelle?
6. Millaista elämä sun käsityksen mukaan olisi 50 vuoden kuluttua?
7. Haluaistiko kasvattaa lapsesi maaseudulla vai kaupungissa?
8. Onko koulutus elämänkokemusta tärkeämpää?
9. Millainen erilaisuus on mielestäsi häiritsevää? 
10. Oletko mielestäsi rasisti?
11. Miksikä haluat isona?
 

Haastan seuraavat henkilöt: Eeva!

Muita en jaksa :)
Viime kesältä :)
Merkku

2 kommenttia:

india kirjoitti...

Tosi kiva blogi sulla, kirjotat jotenkin piristävästi ! :D Hyvää jatkoa :)

http://livres-avec-cafe.blogspot.fi

Merkku kirjoitti...

Oi kiitos :) on mukava saada positiivista tai mitä tahansa palautetta. :)