Sivut

sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Dear Sister

 Heipsansaa !

Huh, en nyt oikeen tiä mistä postaasin, oon jotenki niin onnellinen :). Lukio on lopuillaan ja haikee olo, ja tulevaisuus pelottaa mutta silti oon nyt niin onnellinen. Kerroin enkun tentistä tää viime postaukses ja no sanotaan että se meni tosi hyvin! Mulla on ollu enkku tosi huono, keskiarvo siis 5. Mutta tentis, missä voi siis nostaa numeroa, niin siä tsemppasin ja yritin tosissani. Ja olin viä lukenu. Kerranki kova työ tuotti tulosta ja sain nostettua mun enkun 6!!!! Oon nyt niin onnellinen, vaikkei se ratkaisevasti vaikuttanukkaa mun keskiarvoon mutta silti. :) Mun lukion todistuksen keskiarvoksi jää nyt siis 7,4 :) oon ihan tyytyväinen, sama mikä oli yläasteelta lähöski :) vai hetkinen, se taitaa olla parempi.

Ja tietty sain uutta intoa lukemiseen :) ehkä musta tulee se valkolakkia pitävä tyyppi 2013!! ;)

Mulla ei oo nyt mitää erityistä kohdetta tai kuvia tai muuta mutta :D. katotaan löydänkö mun kätköistä joitain kuvia mitä en oo viä julkaissu. 

Eeva tulee kotiin täs nyt alkuviikosta ja täytyy sanoo että sitä oon oottanu :). Kamala ikävä ollu sitä jo kauan aikaa.
  Tuntuu niin oudolta että toisen pitää muuttaa johonki hevon kuuseen että oikeesti tajuaa kuinka paljo toisesta välittää ja miten paljo sitä rakastaa :). Näin eevaa viimeksi niis Salos pidettävis SM-kisois mistä kerroinki sillon. Ja no viimeksi se oli kotona JOULULOMALLA.. Huh. 
Kuva tosiaan joululta, ps. mullon iso pää....

Multa nyt ei enempää asiaa irtoo. Ehkä saan kuvia ku jaksan kaivaa kameran esille.:) ehkä. 

Merkku

4 kommenttia:

roosa kirjoitti...

voi te kauniiit<3

Eeva kirjoitti...

EIIIII!!!! oot ihana <3

Merkku kirjoitti...

en kyll omasta puolestani tota allekirjota :D. toi kuva on meinaan ihan hirvee, just oltiin tultu joulusaunasta niin naama tontunpunanen ja huomasin myös että mullon iso pää :D

Merkku kirjoitti...