Sivut

keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Little break, finally

Hepsheps :)

Nyt mulla on ollu niin sairas väsy viimesen viikon ajan etten tiä kuinka päin oisin ollut. Mulla ei oo ollu oikestaan väsy siksi että oisin nukkunu liian vähän vaan siksi että en oo ehtiny tehä mitää muuta ku pitää kiirettä ja aikatauluja yllä että oisin saanu tehtyä kaiken mitä pitää. Koulun kans on niin kova kiire ollu ny koko marraskuun että meinaan pyörtyä siihen työmäärän mitä on joutunu tekemään.. Nyt viä ennen ihanaa joululomaa josta vietän vielä viikon töissä niin on viä kaks koetta; lääkelaskennan koe ja laboratoriolääketieteen tentti :s

Ja tosiaan mullahan on tunnetusti äärettömän huono päässälasku taito ja nyt joudun sitte laskia lääkelaskuja ilman laskinta! Se asia on kyllä tuottanu mulle niin paljon päänvaivaa että en voi ymmärtää. Mutta oon yrittäny tosiaan tehä kaikkeni sen eteen että pärjääsin kokeessa. Kokeestahan ei pääse läpi jos ei mee 100% oikeen. Ja sillä millä siitä selviän on se, että mun on pakko opetella ihan pirusti niitä laskuja. Toki laskut on helppoja, mutta mulla on aina ollu matikan kanssa se ongelma että ajattelen asiat paljo syvemmin. Matikka on vaan laskuja ei mitää maailmaa mullistavia ongelmia, mulle ainaki. Eli tosiaan mun pitää reenata kertolaskuja, jakolaskuja, plus- ja miinuslaskuja, matikkahan on ala-aste tasoa mutta mulle silti tosi vaikeeta.

Mutta ehkä tästä selvitään. Onneksi joululomalla saa hiukan lomaillakin kun en oo koko lomaa töissä. Ja ajattelin tosiaan silloin vaan makoilla ja syödä suklaata. 

Alotin muuden leipomisenki täs yks ilta. :) Tein Yrttisiä kinkku-juustokierteitä ja lisäksi täs sunnuntai-iltana tein nopsasti maailman parhaimman Juustoisen makaroonilaatikon. Nami :) Reseptit pääset vilkaisemaan painamalla nimien päältä. 

Ihania<3Toki noi näyttää vieläki mun mielestä muffinseilta :D

Sellainen ihana tunteitten purkaus tänään. Kiitos ja hei

Merkku


Ei kommentteja: