Sivut

perjantai 4. lokakuuta 2013

Vaadi kukaan ei mihinkään taipuu, Hetken maailma on tässä

Hepskukkuu!

Kiva kirjotella omalla koneella. Eli oon kurikas käymäs. :) Tänään oon panostanu kyllä itteeni. Tein itelleni jalkahoidon ja rentouduin lukemalla ja kattomalla elokuvan. No tein mä vähän äitin avuksi hommiakin kirkolla :). 

Kävin nauttimas ihanasta syysilmasta ulkona ja täyty myöntää että mikä ihana tunne tulee siitä ku tuuli lennättää hiuksia ja nenään kantautuu syksyn tuoksu<3 mä rakastan sitä. Tai siis tarkotan tälläsiä kauniita aurinkoosia syyspäiviä. Inhoan vettä ja kylmää ja kalseeta keliä. Mutta tänään on kyllä ihana päivä♥


Ihania maisemia<3 Kävin yhellä mulle tosi tärkeellä sillalla lähellä äitin lapsuudenkotia. Ku paappa oli viä elossa niin sen kans käytiin usein tuola sillalla ottamas yhestä sielä olevasta padosta kuvat keväisin ja syksyisin. Vaarilla oli siitä samasta paikasta kuvia vuosikymmenien takaa. Ja oli kyllä siisti verrata niitä. Mulla tuli niin kova ikävä vaaria kun kävin tuola etten voi käsittääkkää. On niin haikeeta ku se on ollu niin kauan pois, oisin halunnu kertoo sille että toteutin yhden mun haaveen täs elämäs :) Ehkä se sen tietää♥ ja kannustaa tuola pilven reunalla...

Tältä mun viikko näytti♥

Sellaista mun viikkoon. En tosiaan ehtinyt toteuttaa sitä kämppä postausta, ja asunto on tosiaan niin sekasinki tällä hetkellä ettei sitä kehtaa ruveta esitteleen :D. Ens viikolla mulla on ke-pe niin lyhyitä päiviä koulussa että uskoisin silloin ehtiväni :) En lupaa tokikaa mitää..

Merkku

Ei kommentteja: