Sivut

keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

En pidä kiinni, en työnnä sua pois

Heps! :)

Eilen oli tosiaan vapaapäivä ja lähdin kameran kans kävelylle :). Kuvailin tosiaan vain luontoa ja sitä millaseksi se nyt on kehittyny täs parien viikkojen aikana. Kuinka ihanasti kesä on tullu <3


Sellaisia kuvia tuli räpsittyä. Oon ihan tyytyväinen kuvien laatuihin. Päivänvalossa toki kaikki kuvat näyttää paremmilta :)

Mun kuntourakka jatkuu taas tänään, oon menos illalla kroppanille salille ja ehkä viä bodyPumppiin illalla :). Mutta ainakin nyt salille tekeen ohjelmaa. Oon myös aatellu alottaa juoksukoulun, josta toki pitää viä ottaa selvää täältä netin ihmeellisestä maailmasta. (: oon kuullu sellasesta että minuutti juoksu ja minuutti kävelyä. Aattelin että jos sillai alottaasin tämän juoksemisen ja sitte pitentäisin juoksun osuutta viikko viikolta. Vaikka tokana viikkona 2 minuuttia juoksua ja 1 kävelyä.. näin ajattelin :)

Mutta vähä siistiä, ens viikolla jo juhannus!! :) Ja no sitte alkaa jaakon intti ja sitte pian saa selville että pääsenkö kouluun :))ÄOon ollu nyt hienosti murehtimatta koulun suhteen ja antanu asioiden edetä omalla painollaan vaikka se onki mulle tosi vaikiaa ku murehrin kaikki asiat yleensä valmiiksi.. :D mutta nyt oon aatellu ottaa vähä rennommin ja lakata ylimääräsen murehtimisen, kun en mä saa omalla murehtimisella maailmasta yhtää parempaa paikkaa, vaikka kuinka yrittäisin. Mun on parasta vain alkaa keskittyä itteeni ja omaan hyvinvointiini. Enhän mä voi mun isän juomisellekkaa yhtää mitää, mutta omalle itelleni pystyn vaikka mitä.. :)


Merkku

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihania kuvia! Ja olet oivaltanu yhden tärkeen asian, vain omalle elämälleen voi tehdä jotain, ei muiden. Yo-kuvatkin oli ihania ja onnea lakista!

Anonyymi kirjoitti...

miks sulla on noin mustat silmänaluset?

Merkku kirjoitti...

Kiitos paljon kommentistasi! Joo, mun tärkein elämänopetus tänä vuonna on ollu tosiaan se, etten voi tehä mitää muuta ku keskittyä omaan elämääni ja sen parantamiseen :).

Mulla on ollu aina mustat silmänaluset. En tiedä yhtää mistä se johtuu, yleensä laitan meikkivoidetta että saisin peitettyä ne mutta nyt tohon kuvaan en ollu laittanu yhtää siks ne näkyyki noin selvästi. Joku joskus sano että se johtuis huonosta verenkierrosta... En sitte tiä :D