Sivut

keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Oon vahvempi taas, kokemuksist oppineena

Heippa! 

Tulokset tosiaan tuli perjantaina ja olin silminnähden pettynyt tuloksiin. Itku tuli samantien koulun käytävällä kun olin alku shokista toipunut. En voinut uskoa, että olin tyrinyt niin pahoin. Tuntui kuin koko kova työ olisi valunut kankkulan kaivoon. Tästä syystä en luultavasti pääse jatkokoulutuksiin. Siitä se kiinni jää. 

Näin ajattelin ensin perjantaina. Nyt kun asiaan on ottanut etäisyyttä ja osittain unohtanut sen töitä paiskoessa en ole enää niin maatani myinyt. Kyllä pääsin ylioppilaaksi ja saan painaa valkoisen lakkini päähän 1.6.2013, mutta tulokset olivat huonot. Jotkut numerot tasooni ja odotuksiini nähden hyviä, mutta jotkut taas eivät. Odotukseni äidinkielestä oli M salaisissa toiveissa E. Mutta ei, B:hän sieltä tuli että pätkähti. Esseen pisteet laski kymmenellä. Voi että mua harmitti. Ja tulos oli tosiaan yhden pisteen päässä C:stä...
:(

Mutta eihän mun elämä siihen kaatunut! Eheei, ja suurin kiitos kuuluu ihanalle serkulle!♥ Anna-Leena pelasti mun erittäin surkeesti alkaneen päivän: "Paskoilla ylioppilaspapereilla sitä täälä Kankaan koulussakin opetetaan, että niilläkin voi päästä vaikka mihin, jos vain itteensä uskoo ja haluaa." Niinhän se on. Mulla on tosi kova halu ja motivaatio päästä opiskelemaan sairaanhoitajaksi, en muuta ajattelekkaa että tekisin ens vuonna. Mutta tosiaan tämä horjutti mua ja melkein pudotti mun tieltä, mutta kun kaveri hiukan jelppasi niin sain kiskottua itteni jälleen oikealle tielle ja nyt on matka oikeaan ja haluttuun suuntaan :)

Tänään tehty salilla tunnin jalkatreeni, joo keskityin siis pelkästään jalkojen lihaksiin(: Ja sitten vielä lenkille rafun kanssa. Eilen myöskin tuli lenkkeiltyä. Lisäki töissä hikoilemassa ja säntäilemässä sinne tänne kaiket päivät... Ehkä se kunto nousee ;)  Mutta ruokailua mun pitäisi oikeesti rajottaa! En tahdo syödä kunnon ruokaa ja sitten sorrun naposteluun mikä on kaikista pahinta laihduttajalle!! >:(


Ehkä tämä tästä helpottaa, ajan kanssa. Nyt kuumeisesti odottelen soveltuvuuskokeisiin kutsua!! :) Luin netistä että ne tulevat toukokuun aikana, niin täytyy pitää peukut pystyssä että nyt seuraavan 1,5 viikon aikana se ilmestyis postilaatikkoon!!♥

Merkku

3 kommenttia:

Sofia kirjoitti...

Ei kannata murehtia noita tuloksia!:) Usein ne laskevat ja mieti että pääasia on se, että olet uskaltanut mennä ja päässyt kirjoituksiin!:)

http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

Anonyymi kirjoitti...

mitä sait muista aineista? :) millasia numeroita oon saanu normi aineista ja tekstitaidoista kursseilla?

Merkku kirjoitti...

Kiitos paljon Sofia tsemppaus viestistäsi! Kyllä ylioppilaskirjoitukset olivat iso urakka ja olen tyytyväinen että ovat nyt takana päin..

Matematiikasta sain M:n
Terveystiedosta myös M:n
Psykologiasa M:n
Enkusta A:n...

Tuollaisia arvosanoja siis tuli muista, enkun A ja äikän numero nyt laskivat huimasti kokonaisarvosanaa mutta muuten olen kyllä tyytyväinen. :) varsinkin matikan M:ään! Äikästä olen kurssiarvosanoiksi saanut 8-7 ja päättötodistukseen siitä jäi arvosana 7... mikä tosin harmittaa sekin hiukan. :p ja tosiaan arvosanat esseistä ovat olleet 35-45 ja teksitaidoista 3-4 pistettä ovat olleet mun tasoa aika hyvin :p