Sivut

maanantai 19. marraskuuta 2012

weekend with my sister

Nyt on ollu taukoa, erinäisistä syistä. Nykki pitääs olla tekemäs kaikkia muuta ku istua koneella facebookis ja kirjottamas blogiin :D. Heh, mutta kyllä tämä tästä, ku nopeesti tän kirjottelen ja sitte meen tekemään jotaki järkevää, eli nukkumaan!

Kuitenkin. Olin viime viikonloppuna Pihtiputaalla, kattomas omaa rakasta pikkusiskoani!♥ Kattelin just että mitähän kuvia mä tuolta löysin niin no, ei mulla oo oikeen muutaku pari sataa kuvaa naisten kakkossarjan turnauksesta. Hups. Mutta tässä ne vähät mutta sitäkin paremmat mitkä otettiin Pihtiputaalla.

Tässä kuvaa eevan joulukoristeista!

Eeva loihti meille loisto illallisen perjantai-iltana!!
Jep, näin monta kuvaa mulla on perjantai-illalta. Matkaa oli monta sataa kilometriä ja olin perillä Pihtiputaalla vasta 21.45. Oli pitkä matka, ja väsy oli kova kun perille pääsin. Mutta oli ihana nähä sisko pitkästä aikaa! Olihan siitä ny 3 vai 4 viikkoa ku viimeksi oltiin nähty. Mutta kuitenkin siä vietettiin perjantai-ilta.

Lauantai aamuna pakattiin kimpsut ja kampsut käsilaukkuun ja lähettiin kohti Viitasaarta. Tarkotus oli viettää mukava päivä yhes, ja musta tuntuu, että onnistuttiin siinä. Käytiin keilaamas, pelattiin bilistä ja tietty syötiin hyvät kerrosateriat Viitasaaren abc:llä, vaikka ranskikset oliki mauttomia. Sitte tultiinki kotiin ja likat innostu laulaan singstaria. Eli mä istuun koko illan eevan koneella ja pelasin kaikkia typeriä facebook peliä :DD..




Mun täytyy sanoo, etten oo ikinä nähny yhtä hömelöä kissaa :D. Haha. Nyt viä parit kuvat lenttispelistä ja sitte nukkumaan! ja kröhöm, eeva kans! ;)







Sellasia kuvia. Nyt nukkumattille soittelemaan! Hyvää yötä.

Merkku

Ei kommentteja: