Sivut

keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Tanssilattialla mulla on hyvä olla Joka ikinen ilta meitsin löytää Klubilta

Moi

Olin tänään kuvailemassa. Mä rakastan kuvailla taivasta kun on ukonilma tai kun se on tulossa. Se on mun mielestä huippua miltä taivas voi näyttää.
Kun töistä pääsin niin lähin vähä tuulettumaan. Hain kameran kotoa, vaihdoin sairaalalta haisevat vaatteet ja lähin tien päälle. Tarkotus oli ottaa kuvia, ja otinki niin kauan kunnes alko sataa. Se siitä sitten taas :D. Puhelimessakin mulla olisi pari tosi hienoa kuvaa, pitänee jakaa sitten kun ehtii ne koneelle siirrellä (: 
Oon aiva into piukas, pian muutto!! 

Olin käymässä tänään myös Kuortaneella, äitiä ja isäpuolta moikkaamas ::)

Mulla on ollu ihana kesä. Nyt odotan aurinkoa ja että mun kuvailu into jatkuis, ja vesisade loppuis. Ja nojoo, ootan mä mun viikon lomaaki. :D 

Merkku

Ei kommentteja: