Sivut

lauantai 1. maaliskuuta 2014

Mä huudan so mororo, ja sä lasket yy kaa koo

Heipsansaa!

En oo taas kirjotellu hetkeen. Ja nytkin tuntuu että oon tuli hännän alla käymäs Seinäjoella. Mullahan on siis työharjottelu meneillään ja oon Kurikan tk:s sitä tekemäs. Hiukan väsyttää tämä uus tahti mikä nyt on meneillään. Ja viä kaiken lisäksi mulla on pitkittyny flunssa päällänsä. Viime viikollaki yks päivä menin nukkumaan jo puoli yheksän ku väsyttii niin kovasti. Siitä nukuin yhtä soittoa sitte kuuteen asti ja olin varttia vailla seittemän töis. ;D

Harkkapaikas on ollu tosi mukavaa ja oon onnellinen siitä, että mulla on työkavereita jotka haluaa että opin siitä työstä mahollisimman paljo. Ja ne on opettanu mulle niin paljon! 

Mun elämä ei tällä hetkellä oikestaan pyöri ku harjottelupaikan ja kullan intin välillä. Ja joo kai se siitä helpottaa. Tuntuu tää aika vaan niin pitkältä. Ootan nyt tosi innostuneesti juhannusta, ihana kesäjuhla ja kultsi tulee kotiin!


Tähän väliin on hyvä kertoo juhannussuunnitelmista. 
Eli Kalajoen juhannus 2014, hyvä porukka, kiva mökki ja hyvä fiilis, Täältä tullaan !! ::)

Merkku

Ei kommentteja: