Sivut

torstai 6. helmikuuta 2014

Yksi ainoo katse jota et ymmärrä kuitenkaan, Kertoo enemmän kuin kaikki sanat yhteensä. Siitä mitä tapahtuu syvällä mun sisällä

Heippa! 

Oon nyt tosi paljo virkeempi ku viime viikolla :) tällä viikolla on tullu siis tehtyä liikuntaa! 
Maanantaina olin 30 min kävelylenkillä
Tiistaina olin pelaamas Kurikas ja hei voitettiin!
Eilen olin kävelyllä ku Raffe tuli tänne mun iloksi meni 30 min
Tänään oon ollu 3 kertaa, 10x10x45 min
Ja huomenna vielä :)

Kyllä tuo liikunta vain saa hyvän fiiliksen aikaan :) pitänee siis jatkaa!!
Pian on mun pikkusiskon wanhojen tanssit ja ootan innolla että näen mitä se on oppinu :) ja miten hienosti mekko ja kampaus sopii yhteen  ja lisäksi ootan ku saan nähä kuinka onnellinen mun oma pikkusisko on ku se saa olla päivä prinsessana! Wanhat on siis ystävänpäivänä ja ootan innolla sinne menoa! Eevalle paljo tsemppiä sinne<3

Ja hei ens viikko on viä koulua ja sitte alkaa harjoottelu, huimat 6 viikkoa. Ja sitte ku se päättyy niin ollaanki jo pitkällä keväässä ja se on ihanaa<3


Tämän vois melkeimpä kirjottaa jääkaapin ovehen muistutukseksi :)
Nyt painun nukkumaan!! 

Hyvää yötä! Ja hyvää viikonloppua.

Merkku

"Tiedän kuka sinä oot, mut onko sulla hajua, 
Sitä mihin päässyt oon ilman sinun apua? 
Oikeastaan minun pitäisi kai kiittää sinua, 
Avasit mun silmät, enkä usko enää satuja."
Irina-Pokka

2 kommenttia:

Eeva kirjoitti...

Kiitti paljo! tsempit vastaan otettu ;)<3

Merkku kirjoitti...

Ole hyvä höppänä<3