Sivut

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Teit unelmaa, teit parempaa

Hep!

Tänään oli ihan kamala päivä. Mun hauikseen sattu ihan sikana koko päivän, vaikken tehny eilen hauis liikkeitä. Mulla oli kerran ennenki talvella tällänen olo kädes. Lihakseen pistää aina ku yritän nostaa kättä ylös. Ja tuntuu ku ei olisi voimaa ollenkaa.. Yks kaveri sano sillon talvella että mulla oli joku lihastulehdus? Kuulemma liiallisesta salilla käynnistä voi tulla sellanen. En sitte tiä, ehkä oon vain reväyttäny käteni. Eli tänään pidin siis täydellisen lepopäivän :) oon pötkötelly soffalla ja kattonu vanhoja salkkari jaksoja. 

Tänään myös tajusin kuinka outoa oikiasti tulee olemaan koko vuoden. Oon nyt puolitoista viikkoa suunnitellu mun illat niin että pystyn puhua ja tekstailla kullan kans ne pari tuntia ku se on vapaalla. Tänään räjähdin. Puhuin kultsin kans puhelimes ja yhtäkkiä mulla vain keitti yli. Itkin ja hermostuin tosiaan. Oon kai nii väsyny etten jaksanu sitä ettei mua kuunneltu. Nojoo sen elämä on nyt pelkkä intti tiän, mutta silti. Kaipaan kumminki huomiota, edes vähä. Ja no äsken kulta soitti hyvät yöt niin tuli heti parempi olo :) kyllä se musta välittää vaikka intti onki ny se ykkös asia... -.- no perjantaina saan sen lomille<3

Eli mun tämä päivä on ollu täytty kaaosta. No johtuu varmaan siitä ku oon nukkunu niin vähän viimesinä parina yönä... Tiä sitte mistä sekää johtuu...


Kuva on vanha, viime kesältä...

Voi ku mulla oliki pitkät hiukset :(, tuntuu vaa etä kasvattamises kestää ikuisuuden...

Mutta nyt katon viä vähä salkkareita, sitto siivoan kämppäni tai järjestän, ja sitte koisimaan! Huomenna vipa työpäivä tälle viikkoa ja kulta tulee pian kotiin! Son morjensta.

Merkku

4 kommenttia:

Jenna kirjoitti...

Otan osaan, miehet puhuu intin aikana pelkästä intistä ja sitte ku ne pääsee sieltä pois niin siitä puhutaan vieläki :DD jaetaan rankkoja kokemuksia kuinka rovalla tapahtu sitä ja tätä ja tetsattiin miljoona kilometriä kolmen metrin syvyses lumihanges ja kuinka saatanan syvä potero jouduttiin kaivaa keskellä yötä ja kuinka nukuttiin 2 tuntia ja 1 minuuttia :DD ymsyms, I know your feeling sis !

Merkku kirjoitti...

Niinpä.... hei muuten neiti! koska lähet sinne kauas pois?? :o

Jenna kirjoitti...

perjantaina :D pitää nähä joskus loppuviikosta ku mulla on keskiviikkona ja torstaina aamuvuorot!

Merkku kirjoitti...

Jebulis mullon loppuviikko vapaata. Tänään on vaan iltavuoro mutta muuten oon vapaalla loppuviikon :) jaakko tulee sitte perjantaina lomille että sillon en kerkee tehä muuta :) että ehottele ja kerro koska ehit nähä :)