Sivut

keskiviikko 29. toukokuuta 2013

Ollu kivinen tie, mut tiedät mun asenteen

Heipsun!

Oon nyt jotenki niin onnelinen niin jaksaa oikeen usein tännekki päivittää :Dd.. Sain eilen kullalta jo etukäteis yo-lahjan♥ ihanat korvikset ja kaulakoru! Laitan niistä kuvat myöhemmin :). Oon vaan jotenki niin onnellinen ku mun todistus riitti edes johonki koulun soveltuvuuskokeisiin pääsyyn asti. Nyt loppu riippuu vain musta itestä. Toisaalta mua jännittää ne kokeet ihan sairaasti, toisaalta ei yhtää. Emmä pelkää mitää psykologin haastattelu tai ryhmätilannetta, ollaan niitä koulus äikän puhekursseilla harjoteltu ja oon pariin otteeseen käyny psykologin vastaanotollla nuotten isäongelmien takia. Ainut mitä vähä pelkään on se ryhmätilanne toisaalta, koska siinä on ihan oudot ihmiset niin kuinka saan suutani auki sielä? Jos en saa niin koko ryhmätilanne menee aiva pyllylleen, sitte on turha kuvitellakaa kouluun pääsyä...

Kiva luoda näitä kauhukuvia nyt jo :D. Mutta eihän siihen nyt oo enää kun vähä yli viikko :s.. Mä toivon tosi kovaa että pääsisin hyvin pistein läpi sen soveltuvuuskokeen, koska sillon mulla on mahollisuus päästä ykkös tai kakkoshakutoiveisiin :).. Ei Poris mitää vikaa oo, ja oisin tosi onnellinen jos opiskelupaikan jostain saisin! Sehän olis unelmien täyttymys!! En haluisi sitä välivuotta pitää, mutta jos niin käy, niin sitte meen korottaan vähä ylppärinumeroita ens keväänä. :) 

Nyt mun pitäis mennä ottamaan lakanat sängyistä pois ja tamppaamaan patjat ja matot :). Sellaset hommat ennen töihin lähtöä. Ja pitäis käydä kultsille ostaas viä lahja! 
Esimakua juhlista! Ylppärikeksien tekoa!(:

Nyt meen tekemään hommia! 


"Se on tässä ja nyt,
Et kai sä vielä vaan väsähtänyt
Kyl mä tiedän ettei se aina vaan niin mee
Välil mieli pimeen mut sitten ku viimein
Se osuu taas kohalleen,
En tuu tekee ohareit
Vaan mitä ikinä teen, samal palolla sen teen
Ollu kivinen tie, mut tiedät mun asenteen
Taivaal pysyy tähtäin
Aina suunta ylöspäin!"

Merkku

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

siis en tajunnu tota et jos pääset hyvin pistein läpi niin sulla ois mahdollisuus päästä 1. tai 2. hakutoiveisiin?? sehän on just sen porin soveltuvuuskoe et kai sä niihin muihiin voi silti päästä vaikka sielä pärjäisit? :o

Merkku kirjoitti...

Yritän selittää parhaani mukaan :D.. Ainaki meijän lukios opo sanoi ja soveltuvuuskoekutsussa luki että soveltuvuuskokeista saadut pisteet hyväksytään kaikkii hakupaikkoihin. Kai ne on jotenkin kimpassa niiden suhteen. mutta eli siis se mihinkä sulla pisteet riittävät niin sinne voit päästä kouluun. Ne menee ilmeisesti jotenkin näin.. :D kertokaa joku muu paremmin jos en osannut selittää...