Sivut

tiistai 28. toukokuuta 2013

Anna tilaa mä tuun, samalt viivalt ku muut

Nopiaa päivitystä ennenku pitää lähtiä töihin! :) Nyt täs skannailen kuvia, että saisin tehtyä koneella power point esityksen :). Sellanen olis niinku haaveissa ja tavoitteissa saada valmiiksi ennen ylppäreitä.. Aika tosin meinaa loppua kun nytkin koneella istun blogia kirjottamas, hups.

Mutta meidän koti alkaa jo oikeestaan näyttää pikkuhiljaa siltä että täälä vois sellaset isommat juhlat pitääki :). Tosin hiukan tuo issee jännittää että jos se tulee tänne sillon juhlapäivänä juovuksissa.. toki tiedän että täälä on monta ihmistä jotka on valmiina heittään sen täältä pihalle. Mutta silti. Se latistais jo mun juhlatunnelman :(... 

Latasin eileen mun puhelimeen jonku ohjelman missä on calorinlaskentaohjelma ja painon tarkkailu ohjelma ja harjoituspäiväkirja. Jos vaikka nyt saisin ruvettua seuraamaan tätä mun edistymistä vähä paremmin :) Oon niin laiska kirjottamaan...ehkä tästä on siis jotain apua! :))


Eevaki tulee kotiin huomenna! Sillon olis tarkotus tosiaanki että eeva menee mun puolesta töihin niin että mä saan siivottua ja laitettua paikkoja kotona valmiiksi :)
Tuntuu niin oudolta että lauantain jälkeen kaikki on ohi... Sillon oon käyny kaikki koulut mitä voin täälä Kurikan pääs käydä. Sitte on pakko lähtiä opetusta ja koulutusta hankkimaan johonki muualle. No onneksi mua miellyttävä paikka ei oo kaukana :). Voin tulla koska tahansa pistäytymään äitin lihapadoilla ku makarooni lakkaa maistumasta :DD..

Ootan niin innolla ens vuotta. Ootan oman kodin laittamista ja siihen elämänvaiheeseen sopeutumista, jotenki nää Kurikan pienet piirit alkaa tuntua aharistavilta. Kaipaa jo omaa mutta silti kaipaan tästä mun nykyisestä elämäntyylistä ja tavasta kaikkee! Miten esimerkiksi pärjään yksin ilman äitiä? Onhan mulla puhelin mutta oon tällänen äitintyttö :) Tulee olemaan ekat kuukaudet rankkoja. Mutta eihän tästä ny enää puutu ku se opiskelijapaikka ja asunto! Haloo Seamk pistä vauhtia..

Ärsyttää ku vieläkää ei tiä mitää että onko päässy vai ei. Onko päässy ees soveltuvuuskokeisiin asti. Sitte se on rankkaa jos oon pullahtanu jo ekas vaihees pois. No sitte käyttöön varasuunnitelma. Täydennyshaus haen seinäjoelle lähihoitajaksi ja sitte luen itelleni paperit siitä kahes vuodes. Siinä on se mihin pyrin. Toivotaan että edes sitä kautta pääsis sitte sairaanhoitajaksi.

Oon myös ajatellu että pitääkö mun mennä uusimaan se äikkä? Olisko näis mun vierailijois täälä blogin puolella jotakuta kuka tietäis tosta uusimisesta ja sen kannattamisesta? Ku en haluisi turhaa lukia jos siitä ei ookkaa mitää hyötyä. Kai siitä on, mutta silti, onko se aiva turhaa? Päätöksen teen toki vasta tämän viikon jälkeen. Seamk lupas että tällä viikolla tulee tiedot siitä ketkä pääsi soveltuvuuskokeisiin asti... :S

Tässä hiukan tämänhetken tilannetta ja ajatuksia:)..aika tekstipainotteista, jälleen :D

Merkku

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mulle ainakin on tullu jo kutsu seamkiin soveltuvuuskokeisiin... :/

Merkku kirjoitti...

Joo, en päässyt Seamkiin enkä vamkkiin, mutta onneksi Porista tuli tänään kutsu soveltuvuuskokeisiin!! :)