Sivut

sunnuntai 13. tammikuuta 2013

I'm better than yesterday

Takana on yksi hieno viikonloppu, murun kans makoilua sohvalla ja kilpaa niiskuttelua. Molemmat sellaseski räkätaudis ettei oo hetkeen ollu. Ei vaan oo voimia tehä mitää.. Nytki mun olis pitäny lukia mutta no sitte avasinki koneen ku piti maksaa pari laskua ja ny sitte aattelin mennä treenaan abitreeni.fi:hin. Saadaan tää luppoo aikaki käyttöön.

Oon jo melkeen kaikkia yrttiäki kokeellu. Oon syöny jätskiä, syöny strepsillsejä, mynthonia, ollu saunas, juonu varmaan sangoollisen teetä.. Mutta mikää ei auta. Aattelin seuraavaksi ehkä kokeella tota valkosipulia! ;)

 Tänä viikonloppuna tein jotain hurjaa, ja ihan ite. Meidän pienillä F-tytöillä oli turnaus täälä Kurikas, jossa tietty piti tehä kaikkia. No olin sitte turnausvastaavana ja valmentajana. Kiirettä piti, en ehtiny syödä mitää. Mutta pelit meni tosi hyvin! Mun joukkue Kurikan Ryhti Iinekset voitti 3 pelistä 2! :) Hävittiin jalasjärven jalakselle jokka on reenannu jo monta vuotta. Oli mahtava fiilis nähä pienten ilootsevan niin kovaa voitoista, ne jopa ymmärsi että miks oon pelannu niin kauan. "Tää voittaminen on kivaa, merkku säki taisit tykätä voittaa ku pelasit niin kauan!" ♥ :DD haha.
Ens viikoksi on luvattu kovia pakkasi, no nyt sitte hiukan kesäfiilistelyä tähän väliin. :) Ps. noi kengät oli ihanat♥!

Apua, pian tulee paniikki penkkareista. En ees tiä tällä hetkellä että missä vaihees penkkarikoristeiden teko on :D. Mutta eikö se siitä tuu valmiiksi, viimesenä päivänä sitte laitetaan kaikki kasaan maalarinteipillä, jos ei muu auta :). 


Mulla olis kameras jotain kuvia viime viikolta mutta en nyt kyllä jaksa ruveta niitä sieltä pärvöttämään. :) Ehkä sitte seuraavalla kerralla? Tykkääsin kerätä vähä enemmän aina kuvia kortille ennenku otan niitä pois. Tuntuu turhalta tehä monta kansiota per kuukausi. 
Suklaalakko on toistaiseksi pitäny.. :)

Kamalin tilanne ton suklaalakon kans on ollu se ku löysin mun joululahjojen seasta yhen noita punasia suklaakonvehtia sisältävän täysinääsen rasian♥! Annoon sen kuitenki äitille, mähän en tätä lakkoa jätä, muru ei usko että pystyn siihen, mutta varmasti pystyn! Näytän kaikille!

Merkku

Ei kommentteja: