Sivut

perjantai 4. tammikuuta 2013

And another great year...

Pitää vissiin toivottaa täältäki kaikille: 


Että tällästä tällä kertaa. Nyt vastaan pariin kysymykseen mikkä kopioin ja muokkasin yhestä blogista :)..


Vuoden parhaat, uudet tuttavuudet?
Vuonna 2012 tutustuin moniin upeisiin uusiin tyyppeihin, ja tutustuin vanhoihin kamuihin paremmin. En nimittäisin tähän vain tiettyjä ihmisiä. Vaan täytyy sanoa, että kaikki kamut tänä vuonna on ollu kyll parhaita :). Ehkä Suvista on tullu mulle tärkeempi ku viime vuonna ja oon lähentyny Eevan kans ny ku se muutti sinne kauas♥


 
Paras päivä?
Parhaita päiviä on ollut tosi monta, kaikki oikestaan kun on saanu olla lähimmäisten kans ja tehä jotain kivaa. Wanhojen ilta ja päivä oli kyllä aika mahtavat ainaki TOP5, sitten juhannus oli parasta aikaa, se päivä kun menin kouluun ja rehtori sano että meistä on tullu ny abiturienttia, ja se viikonloppu ku olin pihtiputaalla, murun kans vietyt päivät, ja tietty se ku täytin hurjat 18-vuotta!!.. yms. Mulle tulee mieleen tosi monta parasta päivää ja haluaisin kirjottaa ne kaikki tähän :). 
Meikkaamassa wanhojen iltaa varte :)

Huonoin päivä?
En sanoisi, että mulla olis ollu mitenkää erittäin huonoja päiviä, kaikis on loppujen lopuksi ollu sitte jotaki hyvääki. "Kaikilla pilvillähän on hopeinen reunus." <- tätä mieltä mä oon :)

 
Minkä päivän tulet muistamaan tästä vuodesta vielä vuotena 2013?
Apua, tämä on paha. Mun täytyy ny tähän kyllä sanoa että wanhojen illan/päivän tuun muistamaan aina :) + monet monet muut! Ja tietty tuun aina muistaan mun ekan kirjotuspäivän, sen vapinan mikä aamulla oli ku lähin kouluun, sen huokauksen ku olin vuodattanu paperille kaiken mun psykologisen tiedon, sen tunteen kun sain tulokset ja olin onnellinen :).
Hah, höperö kissu!
Hyvä vai huono vuosi? Miksi?
 Vuosi olo kokonaisuudessaan hyvä. :) Tykkäsin oikeastaan kaikesta mitä päivät, viikot, kuukaudet toivat tullessaan. Aina oli jotain odotettavaa, aina oli jotain mistä pystyi nauttia ja aina oli joku kenen kanssa pitää hauskaa :). Tästä vuodesta teki hyvän suurimmaksi osaksi muru, kaverit, perhe, abivuoden alku, uudet tuttavuudet, mahtavat tapahtumat, yms. :)
Hah, alotin karkkilakon! Tainno suklaalakon oikestaan :)...
Olisitko odottanut vuodelta enemmän?
Empä oikeastaan tiedä, jotain olisin kyllä muuttanut, esim. sen että en olisi sotkenut huonettani heti valtavan siivousurakan jälkeen, en olisi suuttunut yhtä helposti niin lapsellisista asioista, olisin ajatellut seuraksia, olisin katsonut omaa napaani pidemmälle, olisin ollut enemmän onnellinen asioista joita minulla jo on enkä vain olisi halunnut sitä mitä mulla ei oo. Mulla oli asiat hyvin vuonna 2012, toivotaan että tämä jatkuu :)

 
Petyitkö itseesi viime vuonna?
Tavallaan petyin, niin kuin edelliseenkin jo kirjoitin. Olisin voinut tehdä enemmän myös koulun kanssa töitä, petyin ensin ylioppilastuloksiin psykologiasta, sain siis M:n, tulos jäi 2 pistettä vajaaksi E:stä, mutta nyt olen ihan tyytyväinen tähän. :)

 
Mitä odotat tältä vuodelta?
Odotan paljon: penkkareita, pienten lentopalloturnauksia, iltoja murun kanssa, penkkareita, potkiaisia, abiristeilyä, ylioppilaskirjoituksia, ylioppilasjuhlia, kesää (Eeva tulee kotiin!♥), juhannusta, kesälomaa, kesätöitä, palkkapäiviä, ensi lukuvuotta, mahdollista opiskelupaikkaa, mahdollista muuttua omaan kotiin... Odotan vaikka mitä, toivottavasti jotkut niistä edes toteutuvat. :)
Kesä ♥

 
Arvosana vuodelle ylipäätään asteikolla 4-10
Arvosanaksi jää nyt tällä kertaa 9, olisin halunnut muutta joitakin asioita, mutta ysikin on kiitettävä ;)

Vasemmalla minä marraskuussa, oikealla minä huhtikuussa. 

=)


Merkku

Ei kommentteja: