Sivut

tiistai 23. lokakuuta 2012

Things like right to vote

Heipodei! :) katotaan miten tää omasta elämästä kertominen ny taas lähtöö luonnistumaan, ehkä jotenkin :) toivoa ainaki on! Äiti lähti tänään Pihtiputaalle suoraa töistä päin ja mä oon ny sitte täälä yksikseni tehny ruokaa ja pitääs vierä raffea lenkille ja sitte pitääs käyrä tekemäs vähä lentopalloliitolle töitä! :) ja tietty kulta lupas tulla käymään.

Mulla ei oo ollu mitää erityisiä teemoja mistä oisin kirjotellu, mutta nyt voin vaikka laittaa tähän kuvia mitä on tullu räpsittyä kuluneen syksyn aikana mun uudella Canon EOS1100 D:llä ;)









Raffe otti mut ilosesti vastaan♥





Sellaasia kuveja! :)

Meillä oli tänään koulus vaalipaneeli, tuli taas meille täysikääsille muistutus siitä että kuinka vähä nuoret äänestää ja on tavallaan pakko nyt mennä äänestämään että saataas nuorison äänestysprosentti korkeemmaksi. Mä aijjon ainaki mennä äänestämään, mutta ymmärrän kyllä nuoria jotka ei halua äänestää. Tää yhteiskunta on menny siihen, että vaikka kuinka sanotaan että pitäis vaikuttaa mutta kuitenki nuoren sana ei paljo paina vanhemman kokeneemman vaakakupis. Tuntuu jotenki turhalta ees yrittää ku ei asiat ikinä muutu, päättäjät tekee vaa niin ku aina ennenki on tehty. Mutta mä koen silti, että mitä enemmän yrittää sen paremmin voiraan onnistua!

Mutta nyt laitan viä pari kuvaa arkistoista ja sitte lähen mettästämään jostaki itelleni kyytiä panttilaan, että saisin kuvan Kurikan Ryhdin pienistä F ja E pojista!






Merkku

2 kommenttia:

roosa kirjoitti...

ihana postaus taas, ja terkkui täältä putaalta:) äitis ei oo okei tykänny meidä kylmästä ilmasta täällä kämpil...:)

Merkku kirjoitti...

Tosi kiva ku tykkäät! :)) joo äippä otti varmaan kolmet villasukat joukkoon ku lähti :D...